În această vară am hotărât să petrecem  o săptămână de vacanță în Bucovina,mai exact la Cacica .

Cacica (poloneză Kaczyka) este o comuna  în judetul Suceava , Bucovina.

Drumul de la Constanța la comuna Cacica a fost lung ,cu multe popasuri.  Ne -am trezit la 5 dimineața ,că să plecăm devreme în speranța că Nati va dormi pe drum ,însă socoteala de acasă nu s- a potrivit ,deoarece Nati n – a vrut să doarmă deloc( deși era obosita).

perfect-tour.eu

Am prins și răsăritul soarelui pe drum,ceea ce a încântat-o foarte mult pe Nati ,dar și pe noi,am luat micul dejun la un popas,am ajuns la Casa memorială a lui Ion Creangă în Humulești ( care era închisă pentru renovare) ne -am oprit de multe ori pe drum și în final am ajuns la destinație.

Ne -am cazat la Sat de vacanta Mărțișorul ,un loc foarte curat ,modern ,cu personal amabil .

Atracțiile turistice din Cacica sunt Salina Cacica șau Complex relaxare Cacica,unde ne – am relaxat o zi la piscina cu apa sărată ,am jucat minigolf biliard și un hochei de masa ( jocul care i – a plăcut foarte mult Nataliei).

perfect-tour.eu

Tot la Cacica ne – am plimbat cu ATV -ul  ,lucru care i – a plăcut Nataliei mult.

La Salina Nati a intrat cu ,tati și sora ei eu n- am putut intra deoarece sufăr de claustrofobie,iar pentru a intra în mină trebuie să cobori  pe 192 de trepte vechi de brad .

Daca doriți să aflați mai multe despre Salina Cacica puteți citi acest articol de pe blog.

perfect-tour.eu%20

Am mai vizitat Sucevița unde am vizitat Mănăstirea Sucevița , reprezintă un monument istoric de seamă al ţării noastre, datând de la sfârşitul secolului al XVI-lea.

Situată în satul Suceviţa, aflat la sud-vest de Rădăuţi, mănăstirea face onoare oraşului Suceava, important centru economic al României, și totodată o răscruce de drumuri.

Într-o altă zi am ajuns la Pasul La Palma în Sucevița unde se află Mega tiroliana ,pe care Nati ar fi vrut să se de-a dar era prea mica ,dar a privit cum s-au dat tatăl și sora ei ,apoi am făcut o plimbare cu caii la Echitație Pasul La Palma

Nati s- a plimbat  călare pe Poni ,un frumos cal ,foarte docil și ascultător.Deși nu călărise niciodată a reușit să controleze calul ,spre deosebire de mine . Eu am avut ceva aventuri cu iapa Steluța care nu mă asculta deloc și care pesemne simțea că îmi era frica.

perfect-tour.eu

Pentru că Natalia este fascinata de animale am fost într-o una din zile la Parcul Zoologic Rădăuți unde a văzut animale ca:

• Urși
  • Lebede
  • Păuni
  • Ponei

Ca orice copil s-a bucurat de fiecare animal ,dar maimuța a fost preferata ei .

Am vizitat și Gura Humorului, la Parcul Ariniș ,unde era un parc de aventură cu trasee ,unde Nati s- a distrat a tras cu arcul ,pușcă cu vopsea, s-a cățărat pe trasee s-a dat cu tiroliana peste râul Moldovei.

Dacă doriți o vacanta în Gura Humorului pe Travelminit.ro găsiți câteva oferte de cazare.

Ne–am plimbat cu Mocănița Huțulca Moldovița din Bucovina,o mocănița destul de  veche ,cam neîngrijită ,dar a fost o plimbare plăcută ,mai ales că Nati nu a mers deloc cu trenul .

perfect-tour.eu

Am încheiat vacanța cu o vizita la Muzeul Mănăstirii Putna și la Mănăstirea Sihăstria Putnei.

Potrivit vechilor cronici moldovenești zidirea mănăstirii ctitorie a lui  (al cărui mormânt se află aici), a început în anul 1466și s-a terminat în 1469. Sfințirea sa a avut loc la 3 septembrie 1469, „fiind de față întreg clerul moldovenesc”.Slujba de sfințire a fost oficiată de mitropolitul Teoctist . Acesta a fost înmormântat în pridvorul mănăstirii în anul 1478 .

Și că o coincidență azi când scriu articolul pe 3 septembrie 2022 se împlinesc 553 ani de la sfințirea Mănăstirii Putna.

La Mănăstirea Sihăstria Putnei era un peisaj mirific .Dacă ajungeți la Putna nu ratați și aceasta mănăstire.

Vacanța în Bucovina a fost pentru noi plina de aventuri,relaxare,în care am vizitat locuri noi ,locuri istorice și mânăstiri .

S-ar putea să-ți placă și...